«Intranet leverer tjenester som er essensielle for vår suksess.»
Hva
Mail Assure bruker avansert teknologi for oppdagelse og fjerning av skadevare og virus, og får informasjon om trusseloppdagelser i sann tid fra over 2 millioner sikre domener. Spamfilteret i Mail Assure gjennomsøker og analyserer alle e-post meldinger, lenker og vedlegg, og bruker resultatene av disse søkene til å oppdatere spam databasen.
Hvem
Med N-able Mail Assure sørger du for at kundene dine alltid har tilgang til e-posten sin, via en skybasert portal, noe som er avgjørende for kontinuerlig forretningsdrift. Selv om den primære e-post tjenesten skulle svikte, har kundene tilgang til og kan motta og sende e-post fra hvilken som helst enhet.
Hvorfor
Det er viktig ha et ekstra sikkerhetslag hvor du forhindrer at skadelig mails kommer inn til dine kunder. Med Mail Assure har du alltid den siste funksjonaliteten. Siden det er et skybasert produkt trenger du ikke å tenke på oppskalering av for eksempel servere. Det er ikke behov for å sette inn ressurser verken på vedlikehold, oppgraderinger og lignende.
INTRANET + N-able
N-able utvikler ledende verktøy og rådgiving for MSP-er verden over.
Intranet har vært N-ables utvalgte partner i Norge siden 2009, og sammen gir vi deg bærekraftige kommersielle løsninger for automatisering av IT-drift og -sikkerhet.
I nesten 30 år har vi hjulpet våre IT-partnere med å lykkes
Noen av N-ABLE’s mange utmerkelser
Andre tjenester og teknologier fra N-able
Send oss en melding – vi svarer raskt
Dette sier kundene våre
Dette sier
kundene våre
«Intranet er fremoverlent og står virkelig på for oss partnere. Vi er meget fornøyde med samarbeidet»
«Lokal og serviceinnstilt samarbeidspartner som alltid er tilgjengelig og aktivt bidrar til økt verdiskaping for oss og våre kunder»
«Intranet forstår hva vi som en IT forhandler trenger. De utfordrer oss til å gjøre det bedre og hjelper oss på veien. Akkurat sånn samarbeid vi vil ha med en distributør»
«For oss har det vært strategisk viktig å ha en norsk leverandør, som kan bidra med en norsk tilnærming til produktene. Vi hadde trolig ikke vært der vi er i dag uten en leverandør som deler vårt ønske om effektivitet og verdiskapning.»
«Ved å benytte verktøy for støtte og fjernstyring har vi fått muligheten til å automatisere svær mye av driften. Dette har gjort oss effektive, skalerbare og handlekraftige. Før var våre typiske kunder ytterpunktene, de små firmaene som ikke hadde mulighet til å ha egne IT-ansatte. Eller de støtte firmaene hvor vi bisto It-avdelingen med våre tjenester, slik at de kunne fokusere på sin kjernevirksomhet. Men på grunn av skaleringsmulighetene kan vi i dag levere tjenester til firmaer i alle størrelser og formater.»
Hold deg oppdatert
Her kan du melde deg på vårt nyhetsbrev