«Lokal og serviceinnstilt samarbeidspartner som alltid er tilgjengelig og aktivt bidrar til økt verdiskaping for oss og våre kunder»
Global kraft
Over 125.000 selskaper i over 75 land sverger til HaloPSA.
Alt fra verdensledende IT-selskaper til lokale MSP-er over hele verden har effektivisert og strømlinjeformet IT-leveransene sine med markedets smarteste system for profesjonell service-automasjon.
Tilpasset norske forhold
Vi tilpasser systemet etter de konkrete behovene norske bedrifter har. Våre partnere får også konkrete tips til hvordan HaloPSA kan hjelpe dem å få mest mulig ut av leveransene sine. Det er fordelen med å bruke en norsk distributør med 30 års erfaring fra det norske markedet.
Intranet har blant annet fått utviklet egne integrasjoner mot de vanligste norske regnskapssystemene:
Mer enn en Service Desk
HaloPSA håndterer ikke bare tickets, IT-support og kundekommunikasjon. Halos PSA-system (Professional Service Automation) hjelper tjenesteleverandører å styre hele leveransen sin – inkludert ticket-håndtering, RMM, analyse, prosjektstyring, timeføring, fakturering og kundekontakt.
HaloPSA | Service Desk | |
---|---|---|
Ticket-håndtering | ✓ | ✓ |
SLA-administrasjon | ✓ | ✓ |
Selvbetjenings-portal | ✓ | ✓ |
RMM-integrering | ✓ | - |
Prosjektstyring | ✓ | - |
Kontrakt-administrasjon | ✓ | - |
Timeføring | ✓ | - |
Fakturering | ✓ | - |
CRM og salg | ✓ | - |
Lagerstyring | ✓ | - |
Analyse | ✓ | - |
Dette er HaloPSA
Videopresentasjoner
Her kan du bli bedre kjent med de største funksjonene i HaloPSA:
Ticket-håndtering
Prosjektstyring
Kundeportal
Timeføring
Hør hvorfor så mange er fornøyde med HaloPSA, og hvordan systemet kan hjelpe deg!
INTRANET + HALO
Halos markedsledende IT-løsninger lar deg jobbe bedre, smartere og mer effektivt. Det tjener både du og kundene dine på.
Det er ikke tilfeldig at verdensledende selskaper som Microsoft, Siemens og Sony Music bruker Halos løsninger – eller at vi i Intranet har tatt dem inn i vår portefølje og har vært deres norske distributør i flere år.
I nesten 30 år har vi hjulpet våre IT-partnere med å lykkes
Noen av Halo’s mange utmerkelser
Send oss en melding – vi svarer raskt
Dette sier kundene våre
Dette sier
kundene våre
«Intranet er fremoverlent og står virkelig på for oss partnere. Vi er meget fornøyde med samarbeidet»
«For oss har det vært strategisk viktig å ha en norsk leverandør, som kan bidra med en norsk tilnærming til produktene. Vi hadde trolig ikke vært der vi er i dag uten en leverandør som deler vårt ønske om effektivitet og verdiskapning.»
«Intranet forstår hva vi som en IT forhandler trenger. De utfordrer oss til å gjøre det bedre og hjelper oss på veien. Akkurat sånn samarbeid vi vil ha med en distributør»
«Intranet leverer tjenester som er essensielle for vår suksess.»
«Ved å benytte verktøy for støtte og fjernstyring har vi fått muligheten til å automatisere svær mye av driften. Dette har gjort oss effektive, skalerbare og handlekraftige. Før var våre typiske kunder ytterpunktene, de små firmaene som ikke hadde mulighet til å ha egne IT-ansatte. Eller de støtte firmaene hvor vi bisto It-avdelingen med våre tjenester, slik at de kunne fokusere på sin kjernevirksomhet. Men på grunn av skaleringsmulighetene kan vi i dag levere tjenester til firmaer i alle størrelser og formater.»
Hold deg oppdatert
Her kan du melde deg på vårt nyhetsbrev