«Lokal og serviceinnstilt samarbeidspartner som alltid er tilgjengelig og aktivt bidrar til økt verdiskaping for oss og våre kunder»
– servicedesken som gjør IT-leveransene effektive og grønne
HaloITSM er en alt-i-ett-løsning som hjelper deg å yte best mulig service. Servicedesken blander din innsikt og erfaring med innebygget AI for å gi så effektiv, enkel og smart arbeidsflyt som mulig.
Spar både tid og penger med markedets smarteste ITSM-løsning!
Strømlinjeformet effektivitet
HaloITSM gjør hele organisasjonen mer effektiv:
- Strømlinjeformet og ITIL-tilpasset ticket-håndtering
- Intuitiv og enkel selvhjelpsportal
- Oversiktlig og smart SLA-administrasjon
- Enkelt å bygge erfarings-database for intern og ekstern bruk
- Skalerer enkelt til alle organisasjoner – uansett størrelse
- Integrerer sømløst med dine favorittapper
Spar penger i godt selskap
Over 100.000 team i over 75 land sverger til HaloITSM for å levere effektiv og god IT-service!
HaloITSM er ikke bare enkelt å sette opp, enkelt å tilpasse og enkelt å bruke. Det er bidrar også til å gjøre IT-leveransene dine mer kostnadseffektive. Det er ikke tilfeldig at både SMB-er og verdensledende selskaper bruker Halos markedsledende IT Service Management.
Mer bærekraftig IT-service
HaloITSM optimaliserer IT-ressurser, reduserer energiforbruk og minimerer behovet for papirarbeid. Med andre ord: HaloITSM bidrar til mer bærekraftig forretningsdrift.
INTRANET + HALO
Halos markedsledende IT-løsninger lar deg jobbe bedre, smartere og mer effektivt. Det tjener både du og kundene dine på.
Det er ikke tilfeldig at verdensledende selskaper som Microsoft, Siemens og Sony Music bruker Halos løsninger – eller at vi i Intranet har tatt dem inn i vår portefølje og har vært deres norske distributør i flere år.
I nesten 30 år har vi hjulpet våre IT-partnere med å lykkes
Noen av Halo’s mange utmerkelser
Send oss en melding – vi svarer raskt
Dette sier kundene våre
Dette sier
kundene våre
«For oss har det vært strategisk viktig å ha en norsk leverandør, som kan bidra med en norsk tilnærming til produktene. Vi hadde trolig ikke vært der vi er i dag uten en leverandør som deler vårt ønske om effektivitet og verdiskapning.»
«Ved å benytte verktøy for støtte og fjernstyring har vi fått muligheten til å automatisere svær mye av driften. Dette har gjort oss effektive, skalerbare og handlekraftige. Før var våre typiske kunder ytterpunktene, de små firmaene som ikke hadde mulighet til å ha egne IT-ansatte. Eller de støtte firmaene hvor vi bisto It-avdelingen med våre tjenester, slik at de kunne fokusere på sin kjernevirksomhet. Men på grunn av skaleringsmulighetene kan vi i dag levere tjenester til firmaer i alle størrelser og formater.»
«Intranet forstår hva vi som en IT forhandler trenger. De utfordrer oss til å gjøre det bedre og hjelper oss på veien. Akkurat sånn samarbeid vi vil ha med en distributør»
«Intranet er fremoverlent og står virkelig på for oss partnere. Vi er meget fornøyde med samarbeidet»
«Intranet leverer tjenester som er essensielle for vår suksess.»
Hold deg oppdatert
Her kan du melde deg på vårt nyhetsbrev