«Lokal og serviceinnstilt samarbeidspartner som alltid er tilgjengelig og aktivt bidrar til økt verdiskaping for oss og våre kunder»
Hva
HaloCRM er en programvare for omnikanal-kundeservice som er utviklet for team som ønsker å effektivisere håndteringen av kundehenvendelser. HaloCRM tilbyr en intuitiv plattform som gjør det mulig for kundebehandlere å håndtere samtaler fra alle kanaler. Plattformen tar inn kundesamtaler fra Facebook, Facebook Messenger, e-post, SMS, chat, telefonsamtaler med mer, noe som eliminerer muligheten for ubesvarte henvendelser og øker kundetilfredsheten ved å åpne flere kommunikasjonskanaler.
Hvem
HaloCRM er egnet for en rekke ulike typer organisasjoner og bransjer, inkludert: Små bedrifter, mellomstore bedrifter, store bedrifter, salgs- og markedsføringsavdelinger, kundeserviceavdelinger og nettbutikker HaloCRM tilbyr vanligvis funksjoner som kontaktadministrasjon, salgsautomatisering, markedsføringsverktøy, rapportering og analyse, og tilpassbare funksjoner som kan tilpasses de spesifikke behovene til en organisasjon. Programvaren kan derfor tilpasses for en rekke ulike bransjer og organisatoriske størrelser.
Hvorfor
Bedrifter kan ha flere gode grunner til å vurdere bruk av HaloCRM eller andre CRM-systemer for å forbedre sin virksomhet. Samlet sett kan bruk av en CRM som HaloCRM hjelpe bedrifter med å bygge bedre forhold til kundene sine, øke inntektene, redusere kostnader og forbedre den generelle effektiviteten i organisasjonen. Det er imidlertid viktig å velge riktig CRM-system som passer best til bedriftens spesifikke behov og bransje.
INTRANET + HALO
Halos markedsledende IT-løsninger lar deg jobbe bedre, smartere og mer effektivt. Det tjener både du og kundene dine på.
Det er ikke tilfeldig at verdensledende selskaper som Microsoft, Siemens og Sony Music bruker Halos løsninger – eller at vi i Intranet har tatt dem inn i vår portefølje og har vært deres norske distributør i flere år.
I nesten 30 år har vi hjulpet våre IT-partnere med å lykkes
Noen av Halo’s mange utmerkelser
Send oss en melding – vi svarer raskt
Dette sier kundene våre
Dette sier
kundene våre
«Ved å benytte verktøy for støtte og fjernstyring har vi fått muligheten til å automatisere svær mye av driften. Dette har gjort oss effektive, skalerbare og handlekraftige. Før var våre typiske kunder ytterpunktene, de små firmaene som ikke hadde mulighet til å ha egne IT-ansatte. Eller de støtte firmaene hvor vi bisto It-avdelingen med våre tjenester, slik at de kunne fokusere på sin kjernevirksomhet. Men på grunn av skaleringsmulighetene kan vi i dag levere tjenester til firmaer i alle størrelser og formater.»
«Intranet er fremoverlent og står virkelig på for oss partnere. Vi er meget fornøyde med samarbeidet»
«Intranet leverer tjenester som er essensielle for vår suksess.»
«For oss har det vært strategisk viktig å ha en norsk leverandør, som kan bidra med en norsk tilnærming til produktene. Vi hadde trolig ikke vært der vi er i dag uten en leverandør som deler vårt ønske om effektivitet og verdiskapning.»
«Intranet forstår hva vi som en IT forhandler trenger. De utfordrer oss til å gjøre det bedre og hjelper oss på veien. Akkurat sånn samarbeid vi vil ha med en distributør»
Hold deg oppdatert
Her kan du melde deg på vårt nyhetsbrev