I samarbeid med HALO Service Solutions har vi gleden av å invitere deg til gratis seminar på Thon Hotel Opera. Her vil du lære hvordan HaloITSM effektiviserer og forbedrer IT Service Management, og hvordan det gir deg målbare konkurransefortrinn.
Høydepunkter:
1. Innføring i HaloITSM
HaloITSM er et verktøy designet for å effektivisere og strømlinjeforme IT Service Management prosesser. Det hjelper organisasjoner med å håndtere IT-relaterte problemer og forespørsler på en strukturert og effektiv måte, noe som fører til redusert ressursbruk og kostnader.
Tilpass IT til virksomhetens behov: Lever eksepsjonell kundeservice med et raskt, enkelt og fullt konfigurerbart system. Halo skreddersys for din virksomhet og skalerer med deg.
Håndtering av hendelser: Håndter hendelser og overhold SLA-er på en enkel måte med HaloITSMs ITIL-tilpassede hendelseshåndtering. Det har aldri vært enklere å automatisere arbeidsflyten og sentralisere kommunikasjonen.
Selvbetjeningsportal: Få frihet med en fullstendig tilpassbar white label-portal som skaper en forlengelse av merkevaren din. Sluttbrukere kan få tilgang til forespørslene sine, opprette saker og finne løsninger i kunnskapsbaseartikler. Kontroller hvilken informasjon de ser og hvilke handlinger de kan utføre, avhengig av brukeren.
Kunnskapsbase: Bygg opp kunnskapsbasen din ved å gjøre løsninger om til artikler, eller lag eget innhold med detaljert søkeordsindeksering, omfattende formatering og filvedlegg. Øk produktiviteten og gjør informasjonen lett tilgjengelig med muligheten til å dele kunnskap og standardsvar.
SLA-administrasjon: Bryt aldri en SLA igjen med SLA-administrasjon. Opprett flere tilpassede SLA-grupper, tidsfrister, prioriteringer og beskrivelser for svar- og løsningstider. Opplev automatiserte eskaleringsregler og e-poster for effektiv kommunikasjon i hele organisasjonen.
2. Bærekraftig IT
HaloITSM minimerer behovet for papirarbeid, reduserer energiforbruk og optimaliserer IT-ressursene. Med andre ord: HaloITSM hjelper deg å gjøre forretningsdriften mer bærekraftig.
Du jobber ikke bare grønnere med HaloITSM. Dere får flere grønne tall i regnskapet også. Gjennom å automatisere og strømlinjeforme ITSM-prosessene, eliminerer dere manuelt arbeid og reduserer tiden det tar å løse IT-problemer. Slik kan dere optimalisere ressursbruken og kutte driftskostnadene.
Hvorfor bør du delta?
- Du får innsikt i hvordan god IT Service Management bidrar til god bærekraft.
- Du blir oppdatert på det siste fra vår sponsor N-able.
- Du treffer andre som er opptatt av effektiv og bærekraftig IT Service Management.
- Du får ressurser som kan hjelpe deg å implementere bærekraftig praksis i din organisasjon.
Agenda:
10:30 – 11:20: Halo – The Halo Way
11:20 – 11:30: Pause
11:30 – 12:10: Halo – Bærekraftig IT
12:10 – 12:40: Kundesuksess: TB Informasjonssystemer
12:40 – 13:00: Sponsor – N-able
13:00 – 14:00: Lunsj
14:00 – 14:20: Sponsor – N-able
14:20 – 15:00: Halo – Automatisering
15:00 – 15.30: Konkurranser og Q&A
Meld deg på her:
https://tinyurl.com/bdd9unte
Vennlig hilsen,
Team Intranet