• Intranet Distribusjon
  • Edvard Griegs vei 3B, 5059 Bergen.
  • Telefon: 55 38 99 20
  • E-post: team@intranet.no

SolarWinds Service Desk

Endelig en IT service management (ITSM) løsning som forstår hva som skal til for å håndtere dine ansattes frynsegoder og andre interne eller eksterne prosesser i bedriften! => Få orden på dine interne prosesser ved å strømlinjeforme og organisere tickets og forespørsler gjennom forskjellige medier inklusive e-post, telefoni, egne service portaler og til og med ansikt-til-ansikt håndtering (walk-up).

  • Incident management – konsoliderer, administrerer og prioriterer innkommende tickets.
  • Service catalog – standardiserer service henvendelser og gjennomførings prosesser.
  • Full-integrert IT asset management kompilererer maskinvare, programvare, bestillinger og mer.
  • Service portal for brukere for sentralisert håndtering av tickets og forespørsler.
  • Ansattgoder – få kontroll over interne flytprosesser rundt frynsegoder, nyansettelser og alt annet som krever en arbeidsflyt i organisasjonen.



For mange IT team er det en utfordring å få en oversikt over IT inventar, noe som igjen selvsagt legger en kraftig demper på effektiviteten i den daglige håndteringen av IT henvendelser og løpende planlegging av drift.

Ved å ta i bruk SolarWinds Service Desk, så får dine ansatte hjelp til å:

  • Løse hendelser raskere ved at utstyr kan knyttes mot relaterte hendelser og problemer
  • Opprettholde nøyaktig inventar- og utstyrsoversikt for bedre planlegging og prioriteringer av IT innkjøp
  • Bedre evaluering break-fixes og endringer ved at IT komponenter og utstyr får opparbeidet egen historikk
  • Konsolidering av utstyrsdata ved bruk av integrasjoner mot Microsoft SCCM, WMI, VMware vCenter, Google ChromeOS og SolarWinds Orion® plattformen

Klikk her for å lære mer

Hvem bør bruke SolarWinds Service Desk?

SolarWinds® Service Desk er en skybasert service desk løsning som samler IT service management, asset management og configuration management databasefunksjoner i en og samme plattform. Dette er til stor nytte for IT konsulenter, helpdesk medarbeidere og alle andre som har ansvar for å levere kundestøtte og/eller tjenester til kunder, ansatte, eller endringshåndring av bedriftens IT landskap.

Viktigste fordeler?

  • Utnyttelse av kraften i skyen
    En moderne SaaS arkitektur som er skalerbar for å møte behovene fra varierte bransjer og organisasjoner av forskjellige størrelse. Med kontinuerlig utvikling av nye forbedringer for eliminering av kostbare og tidkrevende oppgraderings sykluser, er du sikret siste versjon uten nedetid og uforutsette problemer.
  • Enkel utrulling og administrasjon
    Med konfigurerbart (ingen ekstra koding) og intuitivt oppsett, får du en rask og enkelt implementering av service desk samtidig som endringer gjøres i systemet er enkelt og elegant.
  • En komplett IT service management løsning
    SW Service Desk er «PinkVERIFY™» seritifisert, bygget på beste praksis fra ITIL med full integrasjon av asset management og endringsdatabase (configuration management) funksjonalitet i samme plattform.
  • Innebygget kunstig intelligens
    Øk effektiviteten og reduser saksgangen i din service desk ved å utnytte vår «ut-av-boksen» AI teknologi for raskere og mer presis ruting av tickets til rett team. Samme AI teknologi kommer opp med anbefalte erfarings artikler under opprettelse av saker for å sikre mest mulig riktig løsning og selvbetjeningsgrad for de som har en utfordring.
  • Øk agentenes produktivitet
    Automatiser repetitive saker og lever høyere effektivitet ved å utnytte systemets muligheter for arbeidsflyt og prosessautomasjon.
  • Øk engasjementet blandt dine ansatte
    Gi dine ansatte fleksibilliteten ved å interaktere med service desk gjennom flere kanaler som e-post, telefoni, ansikti-til-ansikt, chat eller en service portal.
  • Mål og øk ytelse
    Administrer og mål agentenes ytelse, serviceavtaler (SLAs) og kundetilfredshet for forbedring av dine service management prosesser.
  • Oppnå høyere innsyn i IT teknologien
    Utnytt SolarWinds Discovery for fangst av mer presise data av din IT infrastruktur, slik at du får kartlagt og tatt kontroll på din maskinvare og programvare.

Bli kjent med SW Service Desk

Fyll ut for å få en presentasjon av SolarWinds Service Desk
  • Hva er ditt ansvarsområde?
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Eller klikk her for å lære mer


Fil: Størrelse: Last ned:
ID Service Desk -Data Sheet

Faktaark

246.02 KB Last ned
ID SD the-gateway-to-the-modern-employee-experience

Artikkel: The gateway to the modern employee experience

1.01 MB Last ned