• Intranet Distribusjon
  • Edvard Griegs vei 3B, 5059 Bergen.
  • Telefon: 55 38 99 20
  • E-post: team@intranet.no

SolarWinds Service Desk

  • Rydder opp i helpdesken din: Reduserer antall henvendelser på telefon og e-post til din helpdesk.
  • Beveg deg raskere med ITIL: Tar dine henvendelser gjennom livssyklus med en ITIL-ready helpdesk software.
  • Frustrasjonsfri sakshåndtering: Gir dine brukere mulighet til å sende inn sine henvendelser på den måten det faller dem mest naturlig.
Bli kjent med Service Desk – start en prøvetid!

 

Hendelseshåndtering

Lever tjenester av ypperste klasse til dine ansatte og minimer konsekvensene hendelser har på løpende forretningsdrift.
  • Visualiser den fulle livssyklusen til hendelsen og eskaler hendelser til et problem eller assosierer dem til kommende endringer.
  • Håndterer innkommende tickets lynraskt via e-post telefon, service portal eller walk-ups.
  • Forenkler ticket systemet ved at du har alt på et sted og grupperer like hendelser.

Book et møte med meg for mer informasjon om Service Desk!

IT Asset Management

Hold styr på alle enheter så du er sikker på at alle ansatte har det verktøyet de trenger for å gjøre jobben sin.

  • Få full oversikt din enheters livssyklus ved å knytte hendelser mot berørte enheter gjennom en integrert service desk.
  • Automatiserer risiko detektering og overvåk lisenser som er faktisk i bruk.
  • Få en bedre evaluering av brannslukninger og endringer ved automatisk fangst og samling av hvert enkel enhets hendelseshistorikk

Bli kjent med Service Desk – start en gratis test!