SolarWinds Service Desk

Endelig en IT service management (ITSM) løsning som forstår hva som skal til for å håndtere dine ansattes frynsegoder og andre interne eller eksterne prosesser i bedriften.

Les mer om Service Desk hos SolarWinds »

Få orden på dine interne prosesser ved å strømlinjeforme og organisere tickets og forespørsler gjennom forskjellige medier inklusive e-post, telefoni, egne service portaler og til og med ansikt-til-ansikt håndtering (walk-up).

  • Incident management – konsoliderer, administrerer og prioriterer innkommende tickets.
  • Service catalog – standardiserer service henvendelser og gjennomførings prosesser.
  • Full-integrert IT asset management kompilererer maskinvare, programvare, bestillinger og mer.
  • Service portal for brukere for sentralisert håndtering av tickets og forespørsler.
  • Ansattgoder – få kontroll over interne flytprosesser rundt frynsegoder, nyansettelser og alt annet som krever en arbeidsflyt i organisasjonen.


For mange IT team er det en utfordring å få en oversikt over IT inventar, noe som igjen selvsagt legger en kraftig demper på effektiviteten i den daglige håndteringen av IT henvendelser og løpende planlegging av drift.

Ved å ta i bruk SolarWinds Service Desk, så får dine ansatte hjelp til å:

  • Løse hendelser raskere ved at utstyr kan knyttes mot relaterte hendelser og problemer
  • Opprettholde nøyaktig inventar- og utstyrsoversikt for bedre planlegging og prioriteringer av IT innkjøp
  • Bedre evaluering break-fixes og endringer ved at IT komponenter og utstyr får opparbeidet egen historikk
  • Konsolidering av utstyrsdata ved bruk av integrasjoner mot Microsoft SCCM, WMI, VMware vCenter, Google ChromeOS og SolarWinds Orion® plattformen

Prøv SolarWinds Service Desk

Send oss en melding, så kontakter vi deg innen 24 timer