ITSM
HaloITSM er en intuitiv skybasert programvare for ITSM (IT Service Management) laget og levert av eksperter! Her finner du alt du trenger for å forenkle og effektivisere håndtering av hendelser og overholde dine SLA-er. Nevnte vi at det aldri har vært lettere å automatisere dine arbeidsflyter eller å sentralisere kommunikasjonen i organisasjonen? HaloITSM - raskere løsninger
Les mer »
Hva
AI, maskinlæring og automatisering effektiviserer og forbedrer alle oppgaver og prosesser. Det sikrer effektiv arbeidsflyt – for hele organisasjonen. Brukervennlig og lettstyrt design gjør plattformen enkel å bruke – for alle. Med HaloITSM løser du alle IT-oppgavene dine raskere og bedre. Det gjør arbeidshverdagen bedre og enklere for deg og for kundene dine.
Hvem
HaloITSM skalerer fra alt fra mindre IT-virksomheter som driver med enkelt support arbeid, og helt opp til store komplekse bedrifter som driver med full IT-infrastruktur og leverer IT-drift basert på modne prosesser. HaloITSM har proaktive funksjonaliteter for deg som ønsker å automatisere prosesser og eliminere feil før de oppstår. HaloITSM er for deg som vil ha et system som er forutsigbart og gir avkastning fra første “klikk”- Start i dag, fakturer i morgen! Med HaloITSM på laget får du tilgang til ferdigsydde løsninger og muligheter til å strømlinjeforme dine prosesser for å sikre at du bruker minst mulig tid med minst mulig risiko.
Hvorfor
HaloITSM er en knallgod investering i din bedrifts fremtid. I dagens digitale utvikling er det svært viktig å velge riktige og smarte løsninger. Produktivitet, smidighet og kvalitet er tre viktige elementer HaloITSM tilfører din virksomhet. Om ikke det var nok så er HaloITSM bygget på rammeverket til ITIL som er bransjens beste standard for at administrasjon og IT skal jobbe sammen for å oppnå best mulig resultater. Du blir mer kostnadseffektiv og får full kontroll over dine prosesser og tidsbruken vil gå betraktelig ned. Du kan til og med få systemet til å lage automatiserte analyser slik at du og ditt team istedenfor kan fokusere på å utvikle virksomheten mens kundeopplevelsen er ivaretatt.