CRM

Med HaloCRM kan du gi support fra hvor som helst og holde kundene fornøyde og oppkoblet via e-post, tekst, chat, tale og mye mer.

Les mer »

Hva

HaloCRM er en programvare for omnikanal-kundeservice som er utviklet for team som ønsker å effektivisere håndteringen av kundehenvendelser. HaloCRM tilbyr en intuitiv plattform som gjør det mulig for kundebehandlere å håndtere samtaler fra alle kanaler. Plattformen tar inn kundesamtaler fra Facebook, Facebook Messenger, e-post, SMS, chat, telefonsamtaler med mer, noe som eliminerer muligheten for ubesvarte henvendelser og øker kundetilfredsheten ved å åpne flere kommunikasjonskanaler.

Hvem

HaloCRM er egnet for en rekke ulike typer organisasjoner og bransjer, inkludert: Små bedrifter, mellomstore bedrifter, store bedrifter, salgs- og markedsføringsavdelinger, kundeserviceavdelinger og nettbutikker HaloCRM tilbyr vanligvis funksjoner som kontaktadministrasjon, salgsautomatisering, markedsføringsverktøy, rapportering og analyse, og tilpassbare funksjoner som kan tilpasses de spesifikke behovene til en organisasjon. Programvaren kan derfor tilpasses for en rekke ulike bransjer og organisatoriske størrelser.

Hvorfor

Bedrifter kan ha flere gode grunner til å vurdere bruk av HaloCRM eller andre CRM-systemer for å forbedre sin virksomhet. Samlet sett kan bruk av en CRM som HaloCRM hjelpe bedrifter med å bygge bedre forhold til kundene sine, øke inntektene, redusere kostnader og forbedre den generelle effektiviteten i organisasjonen. Det er imidlertid viktig å velge riktig CRM-system som passer best til bedriftens spesifikke behov og bransje.

Send oss en melding, så kontakter vi deg innen 24 timer